tiistai 7. helmikuuta 2017

Kannattiko ostaa? Osa II

Luin netistä tätä Iltalehden juttua peiteaineista, ja ajattelin, että mahtavatko jotkut meikkaajat joskus vain heittää läppää, kun kysytään suosikituotetta. Minä en nimittäin ole aina ollenkaan samaa mieltä, tosin eri naamoissa voivat meikit tietty toimia eri tavoilla.

Siinä, missä olen ollut erittäin tyytyväinen Urban Decayn Naked -meikkivoiteeseen, olen ollut pettynyt saman sarjan peitevoiteeseen. Se ei nimittäin pahemmin pysy naamassa, ei vaikka mitä tekisi. Meikkivoiteen alle sitä ei voi kuvitellakaan laittavansa, sillä se huuhtoutuu pois, kun alueen peittää meikkivoiteella. Kun taas sen tupsuttelee meikkivoiteen päälle, se jotenkin häviää kasvoilta aika lyhyessäkin ajassa, vaikka kasvot puuteroisi, tai käyttäisi mitä meikkifixaria.

Tälle tuotteelle ei heru Makeupalleystakaan paljoa pinnoja. Parempia saa halvemmallakin.


Toinen Urban Decayn tuote, mitä moitin, on huultenrajauskynä. Joskus kesällä ostin näitä kaksi kappaletta, mutta on ihan liian pehmeää tavaraa. Saa olla koko ajan teroittelemassa, kuumalla ilmalla leviää kasvoille ja olipa hankaluuksia tämän teroittelemisessakin, vaikka olen nyt talvellakin pitänyt kyniä jääkaapissa. Ei koskaan enää!

Tämä kuva varmaankin kertoo kaiken.

2 kommenttia:

  1. Jotkut peiteaineet vaan häviää kasvoilta, esim. Lumenen uusi seerumipeiteaine oli omilla kasvoillani ja sy-iholla aikamoinen fiasko :D

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!