maanantai 17. lokakuuta 2016

Huikea ripsari ja kynsien lakkaustekniikasta ja lakoista

Kerroin hiukan aiemmin IPSY-bagistä ja Pink Boxista. Tässä hiukan arviota tuotteista.

Superhero IT -maskara on kyllä huippuhyvä, eikä maksa maltaita. Ainakin ebaysta saa. Tässä linkki. Muista tsekata eri toimittajien postikulut.



Tässäpä pikkujouluripset! Ei tarvitse käyttää hankalia tekosellaisia! Ripsikampaa tuo kyllä vaatisi, mutta sellaista ei nyt ole käsillä.

Minä olen todella nipo, mitä tulee kynsilakkoihin. Toki olen huomannut, että kynsien lakkaamistekniikka vaikuttaa myös olennaisesti lakkauksen kestävyyteen. Toisinsanoen, kun lakkaat kynsiäsi, käytä aluslakkaa (minulla on vakkarina joku Nailtiquesin formula, joista olen kirjoittanut aiemminkin, muuten kynnet liuskoittuvat ja katkeilevat) ja muista lakatessasi "sinetöidä" kynnen kärki poikkisuuntaisella siveltimenvedolla. Käytä myös päällyslakkaa, ja minun suosikkini siinä suhteessa on Seche Vite, täältä saa edullisesti. Tässä muuten puolalainen nettikauppa, josta Nailtiquesia saa edullisesti, nopea toimitus Suomeen.

Tunnen jotakin vetoa kaikkiin mutamaisen sävyisiin kynsilakkoihin, ja tämä Pink Boxissa tullut Sally Hansenin lakka on juuri sellainen. Välillä se näyttää rusehtavalta, välillä violettiin taipuvalta ja välillä jopa pinkihtävältä, riippuen valaistuksesta. Pysyy hyvin kynsillä, joten voin suositella. hyvin pientä kulumista on kynsien päissä muutaman päivän jälkeen, kuten kuvasta näkyy.

3 kommenttia:

  1. Tuo poikkisuuntainen siveltimenveto oli mulle ihan uutta tietoa! Täytyypä testata ensi kerralla kun lakkailen, josko auttaisi mun pahimmillaan jo saman päivän aikana irtoilevaan lakkaukseen. Ei auta alus-/päällyslakat ja pyyhkäisen kynnen pinnan aina kynsilakanpoistoaineella ennen lakkaamista. Olenkin tullut siihen lopputulokseen, että mun kynnet vaan ovat sen laatuiset, ettei lakkaus kestä. Lisäksi ne tuntuvat heti menevän huonoon kuntoon kun olen lakannut niitä.
    -Tiltu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oletko kokeillut Seche Viten päällyslakkaa? Mulla ei nimittäin mikään muu oikein toimi kunnolla. Ja sama siinä päällyslakan laittamisessa: veto poikittain kynnen päähän. Iso ero verrattuna Ns. tavalliseen lakkaustekniikkaan.

      Kuluuhan se lakka kuitenkin jossakin vaiheessa, mutta näin se kestää pidempään.

      niin ja sen Nailtiquesin avulla ne minunkin kynteni kasvavat, olisivat ihan nysät ilman sitä.

      Poista
    2. En ole kokeillut, kiitos vinkistä :)

      -Tiltu

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!